Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Велика К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Велика К. В. Організаційні форми венчурного бізнесу: особливості та переваги [Електронний ресурс] / К. В. Велика // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 2. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_2_10
| 2. |
Велика К. В. Фінансове забезпечення розвитку інноваційно-орієнтованих підприємств машинобудування [Електронний ресурс] / К. В. Велика, Т. І. Черкасова // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 3. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_3_24
| 3. |
Велика К. І. Особливості перекладу фітопатологічних термінів [Електронний ресурс] / К. І. Велика, О. П. Цвид-Гром, О. В. Ярмола, А. І. Єрко // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 15. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_15_25
| 4. |
Цвид-Гpoм O. П. Pимськi антpoпoнiми у латинoмoвних писeмних джeлeлах: сeмантикo-гeнeтичнe та лeксикoгpафiчнe пpeдставлeння [Електронний ресурс] / O. П. Цвид-Гpoм, В. Г. Рєзнік, К. І. Велика // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 2(1). - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_2(1)__40
| 5. |
Цвид-Гром О. П. Формування лінгвістичної та міжкультурної компетентності у майбутніх філологів на основі міждисциплінарних зв’язків латинської та інших європейських мов [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. Г. Рєзнік, К. І. Велика // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 21(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_21(2)__31
| 6. |
Цвид-Гром О. П. Визначення функціювання інверсії у науково-технічній літературі [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, К. І. Велика, О. А. Рейда // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27(1). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2023_27(1)__36
| 7. |
Панченко М. О. Research of the impact of artificial intelligence in marketing [Електронний ресурс] / М. О. Панченко, К. С. Велика // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_2_14
|
|
|